jumpa pakcik stylo - WEDDING FLOWERS
News Update
Loading...

jumpa pakcik stylo

Semalam kemain, bercita-cita tinggi gila, nak buat lapan juta benda sekali, konon-konon nak nampak macam pelajar Uitm yang ulung dan berdedikasi. Bye. Memang taklah, semalam rasa macam minum asid. Tekak macam kena sagat kelapa. Perit gila. Kenapalah time macam ni nak selsemalah, batuklah, sakit tekaklah. Lembik rasa sial.  Tapi yang kelakarnya nafsu makan memang SHUTDUP YOU! buas. Sempat pergi TESCO!, beli stock makanan rumah untuk sepanjang zaman. Pastu jumpa satu budak perempuan ni, Mak ai! garang gila, duk tenung je saya ni, tepat kat mata. Macam harimau.
Eh silap ni drag queen.


saya tenung tajam-tajam. Pastu chow. Ko ingat kau hebat? ko tak sehebat lecturer saya, dia boleh buat saya kencing sambil senyum dlm kelas. kau boleh? On the way lari dari tiger terus ke tempat sayur, sebab saya vege, vegelah sangat. jumpa satu pakcik ni, smart gila babs sial. (eh, saya takda crush kat pak cik smart tu ek, saya suka style dia,) Dia pakai


terinspired sial.

esok nak selongkar almari bapa saya nak pakai cantek-cantek.

Share with your friends

Give us your opinion

Notification
Wondering what style of flower bouquets you'll choose for your big day?
Done