sayang duit disimpan-simpan, sayang kawan kau lempang terajang sahaja. - WEDDING FLOWERS
News Update
Loading...

sayang duit disimpan-simpan, sayang kawan kau lempang terajang sahaja.

OK.

Saya baru dapat gaji, dan Ya, saya kini tidak lagi bekerja di Golden Screen Cinema. It is certainly annoying whenever a friend or a total stranger ask me,

"Kau ni cuti panjang ni tak buat apa apa ke? Aku tengok muka kau makin apamlah? kau botox ke atau kau makin gabak?"

Lantas dijawab "Now part time kat GSC, kerja dekat bahagian popcorn tu. Senduk-senduk dan gossip-gossip"

Terus dijawab, "OH MY GOD! Sacré bleu .. OK seriously I nak tiket wayang please, I nak lapan."

Jambanlah kau, kau ingat aku ni anak owner GSC, suka hati sanubari je kau order kat aku.

Tak suka tau.

Anyhow cerita fasal gaji, gaji dah dapat, walaupun tak seberapa tapi haruslah berbangga, bila dapat gaji terus fikir shopping dan shopping dan shopping. Hari tu pergi dekat rejectshop Shah Alam Mall dengan rakan karib nampak sekali lagi blazer ala ala military. Saya tak macam awak semua, kaya sangat-sangat mampu beli baju dekat Zara setiap hari. So alternatif? kedai-kedai warehouse dan rejectshop. Baju cantik-cantik apa? Berbalik kepada military jacket tu, HOT gila.




dulu harga dia RM200+ sekarang dah RM160, wow. Sekarang nak tunggu harga dia RM10. Sebab beli jacket harga RM160 bersamaan dengan bekerja dari Jam 10 pagi hingga ke Jam 12 pagi mengagkat ais, merodok popkorn, membasuh bekas jus serta combo sumpah seranah dari customer dan boss selama 40 jam. Kau mampu?

Kau mampu?

Nota kaki : lepas ni kalau orang tanya "Eh kau nampak tembam macam apam gula hanguslah rizal" terus nak jawab "Sorry aku tertelan soda bikarbonat semalam waktu tolong mama buat kek"

Share with your friends

Give us your opinion

Notification
Wondering what style of flower bouquets you'll choose for your big day?
Done