Seed / biji benih - WEDDING FLOWERS
News Update
Loading...

Seed / biji benih




Jika ada yang bertanya, "What makes a person interesting", rasanya tanpa ragu-ragu akan jawab "iconic style. Bukan nak mencapai  langit ketujuh tapi bagi saya, seseorang lelaki atau wanita tidak perlu kelihatan sekacak James Dean atau secantik Audrey Hepburn untuk dapatkan perhatian saya, cukuplah dengan personaliti menarik dan ability to make oneself look presentable before the people.

Kalau ada yang minta diterangkan dengan lebih detail akan saja saya tempeleng lepas tu jawab, bergaya ikut kemampuan dan situasi. Macamana tu? senang saja, bergayalah secara minimal, berpakaian yang tidak namapk terlalu beria. Tidak perlulah dilayerkan 5 helai baju bersama skarf panjang ala hermes, berkasut but Doc Marten dan berkaca mata warna pelangi bila bermastautin di Malaysia. Tak perlulah berbasah-basah ketiak atas nama fesyen. Tak berbaloi. Bagi saya sehelai baju t-shirt nipis khakis, berseluar panjang slim navy blue dan bersandal kulit ringkas sudah cukup memberikan statement fesyen.

Hari ni, bila tawaf di Sunway Pyramid, sempat mencuba koleksi terbaru Seed. Buat kali pertama rasa sangat-sangat ghairah dengan seed, rasa macam nak curi semua baju lepas tu pakai semua sekali serentak. I love how they play with color. Color blocking is totally in, but you don't have to pick the most outrageous shade of blue to be paired with metallic green.  Suka sangat tengok macamana seed gabungkan warna kelabu dan oren tanpa kelihatan seperti seorang kanak-kanak berumur 3 tahun menjerit "Damn you!" It looks somewhat chic and expensive. Very natural and very light.

I do not think there is specific word to describe this, the best collection yet by Padini Group.

Share with your friends

Give us your opinion

Notification
Wondering what style of flower bouquets you'll choose for your big day?
Done