Darah mencurah-curah ke ladang gandum - WEDDING FLOWERS
News Update
Loading...

Darah mencurah-curah ke ladang gandum

Terima kasuh untuk doa anda, tiket ke Sabah dah berjaya dibeli, so tak payah sibuk cari album Noraniza Idris untuk mendapatkan vibe Sabah. Oh yeah.

Hari ni buat macam-macam berlaku, first of all, bangun pagi digegarkan oleh jeritan kakak kandung, sumpah tak tipu, dia masuk dalam bilik, lepas tu terkinja-kinja macam incredible hulk jerit,
"Jaafar (bukan nama panggilan comel sebenar), bangun! bangun! jari ayah terkepit pintu kereta banjir darah banjir! (seperti biasa tokoh tambah sesedap rasa)"
Lantas bangun, jerit jerit sekali, terkeluar suara betina I you alls.  Serious, suara Mary. Manalah kau tak terdrag,kena kejut dengan jeritan ketakutan. Ayah makan ubat cair darah, so hasilnya darah dia menitik-nitik macam jus raspberry, Ayah tuam dengan tisu panas, lepas tu chill pergi kerja.

OK, sebenarnya tujuan nak bagitau cerita ni sebab aku jerit macam gadis sunti. Hari tu biawak masuk rumah, mama kejut aku, aku menyorok belakang mama. So hmm musykil betul tahap keganasan ku. *cough*

Anyway I bought so many books today, its funny how I choose book, As I was walking around in bookstore, perasan orang ramai baca sinopsis and semua haramjadah dekat kulit, bila aku, tengok kecantikan kulit, lepas tu bayangkan cantik tak buku tu kalau susun dekat rak buku. Cari satu kedai untuk buku warna emas, sebab emas menceriakan suasana. WTF? aku cari buku ke cari aksesori bilik?

 Dalam lapan juta buku aku beli, I think the best purchase has got to be that Hero magazine, who's on the cover? Simon Nessman.



Kenapa dia awesome? sebab dia orang Canada, macam Robin How I met your mother, gorgeous. OK depressed. bye. (Jogging sambil makan dunkin)

Share with your friends

Give us your opinion

Notification
Wondering what style of flower bouquets you'll choose for your big day?
Done