Ikan Paus & Dinosaur bergabung meletup. - WEDDING FLOWERS
News Update
Loading...

Ikan Paus & Dinosaur bergabung meletup.

Hidup agak aman tanpa peperiksaan, walaupun rindu perasaan berpeluh-peluh bila perasan banyak lagi tak baca, lambat ke kelas, got busted tukar jawapan test dengan lecturer, tapi masih lagi seronok. Haruslah, dah belajar 300 tahun kot, rasa macam Gandalf dah.

So bila habis exam, (walaupun kemungkinan beberapa bulan lagi jadi hamba abdi buku untuk setahun), semangat buat plan hidup, tergempar. Kertas-kertas nota tu rasa nak bakar, tak pun bagi dekat kakak nasi lemak buat bungkus kuih tak pun buat bungkus nasi lemak. Jijik I you know? rasa mual-mual pembawakan budak bila tengok nota-nota, especially untuk International Law sebab aku rasa aku cerita fasal cita-cita saya untuk soalan part B.

Semoga Allah memberikan rahmat untuk Madam yang cantik ala Kak Nita, campur Megan Fox.

Lately aku rasa gemuk semacam je, macam belon, bila driving selalu pandang belt dekat perut tu lepas buat muka terkejut sambil jeling dekat orang sebelah lepas tu jerit,
"Homai!"
Serious, cita-cita untuk cuti sebulan ni nak berlari setiap hari, orang kata boleh fit dan lean kan body, so kalau tak lean siap korang, aku bakar rumah korang one by one. (Muka syaitan).  Tapi hari ni aku tak lari, curi anak buat punya cocopop, lepas tu makan nasi goreng. Apa itu? My principle of life is make yourself fit into clothes, sebab designers design baju with his own vision of a  perfect human, so kalau kau pergi alter baju tu buat apa? baik kau beli kain ela pastu jahit sendiri kan? So sebagai pembaca blog aku yang tak seberapa, doalah esok pagi aku bagi dah lean, handsome, lepas tu ada six pack macam Cam Gigandet (Kan?)

Anyway cakap fasal baju dan badan, have you seen Paris fashion week? (bunyi cengkerik). Aku tahu jawapan dia TAK!, yalah siapalah yang rajin nak tengok fashion show everyday kecuali aku.  I love dark, quirky and classy digabung dan meletup.


I love baju jumper dengan I love gambar ikan paus and dinosaur, memahami betulah Jill Sander . Tahu je bila aku rasa macam ikan paus, dia buat baju macam tu. I love you lah Jill Sander.

Gemuk!

Share with your friends

Give us your opinion

Notification
Wondering what style of flower bouquets you'll choose for your big day?
Done