payudara (why payudara? tak ada nama lain ke?) dan bekung - WEDDING FLOWERS
News Update
Loading...

payudara (why payudara? tak ada nama lain ke?) dan bekung


I woke up quite early today, well if you consider 9.30 am early. Heaven. I have had this plan in awhile, to actually go for a good jog, seriously dah tengok tetek aku? rasanya invisible dari lima belas kilometer, kalau pergi pantai boleh jamin akan datang beberapa budak-budak belum akhil baligh (purata umur 5 tahun) picit-picit tetek aku ingatkan tetek aku ni pelampung itik kuning yang mahal benar, tak mampu nak sewwa sebab selalunya bawa pelampung sendiri, guna tiub tayar kereta.

Menyahut seruan kerajaan, aku pun berlarilah. *cough* kalau berjalam 40 minit berlari lima saat dipanggil joglah. OK sumpah aku mengah nak mati, bila lari lima saat terus nak tergolek dekat pavement lepas tu nak jerit-jerit, 
"Minta nyawa .. minta nyawa (sambil tangan mengapai kebintang)"
Sementara aku buat drama, lalulah pak cik tua, umur-umur warga emas gitu, dia relax je lari, muka beriman tak ada tekanan, bila aku homai, macam kena minyak panas, siap hembus-hembus nafas bajet kalau inhale exhale peha almari aku ni tiba-tiba secara magisnya bertukar wajah. Malu tau, pak cik tua pun lari relaks je.

So aku rasa lepas ni aku bersenam atas katil je, gerak ibu jari kaki. Kalau nak lari in public pun aku pakai full purdah, konon-kononnya aku ni muslimah yang menjaga tatasusila, taklah pak cik tu label aku lelaki lemah. You know what, aku redha jelah dengan tetek aku ni, nanti kalau besar sangat aku pakai bekung. 

Boleh kan (sambil tenung gambar diatas)?

Share with your friends

Give us your opinion

Notification
Wondering what style of flower bouquets you'll choose for your big day?
Done