Ekspedisi peti ais ke Sabah - WEDDING FLOWERS
News Update
Loading...

Ekspedisi peti ais ke Sabah


Selamat pulang ke kehidupan masing-masing. First of all ini diberitahu kini aku adalah dugong terdampar, serius bila di Sabah dah perasan berat aku dipam-pam, tetek semakin bergelimpangan, perut pula not bad, tapi tak sangkalah makin padu macam menelan baking powder, bila balik dari Sabah, terus cuba skinny jeans kesayangan, memang ketat, lepas tu mama cakap,
"Yang kau pakai sarung nangka ni kenapa? dah sendat tu, terbonjol bontot kau tu. Ni seluar tahun bila ni? pergi pakai seluar lain"
Weh! seluar tu baru alter, sebab besar sangat, sekarang aku dah jadi nangka, sad. Whateverlah, aku nak start bergusti perut, secepat mungkin. Hari ni daftar pelajar dekat UiTM, sanggup tak buat medical checkup sebab gentar pada mesin penimbang yang dirasuk syaitan itu. Tah-tah nurse suruh aku timbang dekat kastam, sebab gemuk sangat. OK Bye!

Whatever pun, Sabah is a f awesome place, to be honest, aku ni macam dumb blond, kalau nak bercuti di kota metropolitan. Nak masuk hutan? aku beli poskad jelah. Bila sampai sana, Oh my god, aku terkejut, dahlah cantik, lepas tu orang dekat sana friendly habis, rasa macam nak menari "Aku stacy" dengan dia orang.


Weh, air dia hijau, cuba kau tengok Port Dickson, kau dapat kelabu-kelabu najis dengan serpihan-serpihan abu mayat. Lepas tu dekat bawah restoran ada bermacam ikan, siap ikan tuna. Kau mampu?

By the way, kerana jumlah gambar terlalu banyak, aku akan post part by part. Hanya gambar yang tidak menonjolkan kegemukan dan kegedangan aku akan di post. Ada gambar dekat Pulau Manukan. 
Hot!

Share with your friends

Give us your opinion

Notification
Wondering what style of flower bouquets you'll choose for your big day?
Done