Fanna, selamat hari beranak. - WEDDING FLOWERS
News Update
Loading...

Fanna, selamat hari beranak.

Selamat hari jadi ke 23 fanna. Macam di text semalam, kita dah kenal 3 tahun lebih dah. Dah puas bergaduh, gelak ketawa, ronggeng bersama. Teringat zaman muda-muda part 1, waktu tu dekat kelas CTU, kelas agama, dia duduk dekat tepi sekali, bila pandang dia terus dalam hati cakap,
"Homaigod, puteri impian. homaigod homaigod. She is so mak datins, dahlah lawa pakai tudung pin sampai ke atas kepala"
Lepas tu, aku tak ingat detail, yang tahu dia dalam kumpulan aku. Dia nak ambil hati kita, dia baked cake coklat, lepas tu paksa kita makan. Sebagai penyedut hampagas aku makan je tanpa was-was. I like her alot, she is f fun, as a friend dan sebagai musuh lima saat.

Waktu kami practical dekat Sesyen court, dia tidak gentar pada tohmahan, dia suka je layan kerja-kerja bodoh aku. contohnya, dalam ekshibit 1,
Kita orang berdua selalu battle lengan siapa yang bye-bye paling laju. Lepas tu dia selalu ajar aku perkataan baru, contohnya 'soing' , "hellow - hellow" sambil pegang lipatan lelamaks perut".

Walaupun dia cantik, dia tak kisah kawan dengan peti ais dua pintu. Yang penting kenapa muka aku macam minta kaki dalam gambar atas ni?

Whatever pun, I just want to tell you farhana, every moment we all spent together, including the anak ikans and betinas garih was special to me, dan bersyukur sangat kenal anda semua. Walaupun kita ni selalu dibenci masyarakat, sebab aku dan kau adalah speaker masjid Shah Alam, tapi kita kekal unggul, tidak gentar kepada osteoporosis dan obesiti. Aku rasa plan kita nak slim, kurus dah berkali-kali di renew every year dan kita juga tetap unggul sebagai pipi tumpah dan tetek ganyut, thats what I like to friend with you.

Happy birthday farhana, semoga kecina bukitan aku semakin unggul di masa hadapan, dan semoga muka kau esok bangun ala Angelina Jolie.

Tabah walau di hina.

Yang benar,
Almari dua pintu

Share with your friends

Give us your opinion

Notification
Wondering what style of flower bouquets you'll choose for your big day?
Done