Juling - WEDDING FLOWERS
News Update
Loading...

Juling

Kata diri sendiri, "walau penat nak mati, tetap kekal gorgeous". Serious muka aku makin pasir jerlus ketibaj (rujuk entry sebelum) sekarang, dulu zaman muda-muda bersinar-sinar je masuk kelas, dah siap handsome-handsome dekat rumah, sampai tempat parking terus runway ala Paris fashion week sampai kelas. Now? sampaikan salam je lah, dahlah sampai pukul 8.22 a.m, lepas tu lari pergi punch card, ketiak basah-basah, wax rambut sampai ke kening, zip tak tutup, serious disaster.

so what happened today? aku makan macam tong dram again. Serious memang confirm aku akan bayar puasa nazar aku bila umur 48 tahun. Sekarang nafsu makan aku membuak-buak gila, bila pergi Mydin mart dekat tingkat bawah, terus buat sale sendiri, borong semua makanan, lepas tu terus cakap dalam hati,
"OK, makanan ni boleh tahan sampai lunch, so aku akan makan dengan jimat agar boleh alas perut (melantak secara ekstrem) sampai ke petang, menjelang kelas mayat dan seks nanti"
Tinggal kenangan kot, bila sampai depan kelas tinggal plastik je, lepas tu jeling plastik kawan sebelah, buat muka kesian minta Timtam dia, sebab dia kata kalau makan Timtam nanti bontot macam Kim Kardashian, sebab Kim K suka makan tu, Shengo beli untuk dia.  No wonder Timtam dekat Mydin Mart habis sebab semua nak bontot sebesar perodua kenari. Tapi yang aku tengok semua bontot flat je, kalau ada yang besar pun sebesar alam fana kot. Aku nak bontot besar juga, boleh tidur jadikan bantal.

By the way, kepada peminat setia Mydin mart, beware akan mamat keti (read : ke-ty) or ketiak. Seriously hari ni bila masuk bau ketiak, lepas tu terus sumbat muka dalam peti ais dan bernafas seperti biasa, takkanlah budak-budak practical yang malu-malu nak ambil customer tu punya ketiak, muka nur kasih je, sesuai kot kalau duduk bersimpuh sambil nyanyi lagu, Songket nyanyian Saloma.




Kejap, aku sepatutnya sediakan gambar untuk kelas forensik aku, dia kata dia nak gambar muka kami untuk assesment, so di kata snap to impress, gambar biar fokus dan meriah yang penting photogenic. Dalam otak terus terpancar gambar,


Fokus, fokus dan fokus, sekali bila ambil gambar,


sekali julings lahkan, lepas tu kawan baik aku terus cakap,
"rizal mata you juls, boleh jadi penunjuk kiblat lah, satu kebarat satu ke timur"
OK, sad. bye. 

Share with your friends

Give us your opinion

Notification
Wondering what style of flower bouquets you'll choose for your big day?
Done