Kenali meja belajar @ peti ais anda - WEDDING FLOWERS
News Update
Loading...

Kenali meja belajar @ peti ais anda



  1. Cepat lupa mana letak barang Sebenarnya aku tulis post ni sebab aku misplaced phone aku. Serious aku memang ada masalah hilang barang. Selalunya kalau misplaced handphone mesti phone dalam keadaan silent, lepas tu call lapan ratus kali tiada bunyi lantas hantar text dekat phone, "Dear phone, please come back to me". Kau ingat phone tu ada kaki? OK yang penting kenapa aku perasan phone tak ada dalam genggaman bila dah pukul 12? why?Aku rasa kalau zakar aku boleh plug in and out mesti hilang dekat toilet. why?
  2. Selekeh walaupun aku penggemar fesyen tapi aku selalu selekeh serebeh. Mama selalu cakap aku comot je, bila pergi kelas kemas-kemas, baju tuck in, muka beriman dengan cahaya fatamorgana. Lepas lunch hour muka macam pusat pengumpulan minyak, dengan serpihan-serpihan mihun di hujung bibir, lepas tu rambut jangan cakap, macam aku pandu kereta, kepala dekat luar. 
  3. Aku suka bercakap Aktiviti masa lapang adalah berborak, dan bising. Aku rasa rakan sebaya dah lali dengan mulut aku. Kata mereka dasar mulut wanita @ anita, aku tak pasti. Sebab tulah aku amik jurusan undang-undang boleh perang mulut lepas tu bila kalah boleh cili mulut dengan cabai.
  4. Kaki seni walaupun pendidikan seni aku memang kurang gemar tetapi aku memang suka akan seni, sebab seni tu macam cara untuk expresskan diri. Orang bila selak buku law sibuk cari principle, held, ratio decedendi, aku seperti biasa fikirkan line spacing, cover buku, dan juga baju rakan sebelah, lepas tu mengelamun.
  5. Suara macam terombong kapal Aku memang tak sedar diri, bila karaoke, dengar nyanyian rakan sebaya, atau Zairan bersuara ala Anuar Zain, aku pun terus berkobar-kobar walhal bila suara keluar, tiada tona. Dahlah suara tak sedap, lepas tu pilih lagu annoying seperti, camar yang pulang nyanyian Aisyah, lalu kawan memberikan komen " rizal, kau baca berita ke menyanyi?" Sad.
  6. Masalah self-esteem orang selalu cakap "mesti best jadi tinggi, semua org pandang", aku tak suka. sebab kalau badan aku macam Cam Gigandet, atau simon nessman mesti aku happy, tapi sayangnya badan aku macam agar-agar. So esok haruslah aku beli jubah panjang you alls lepas tu tutup aurat, sebab perut aku dengan tetek aku suka battle. 
  7. Suka kerja gila aku suka buat kerja gila sebab kita hidup pun bukan lapan juta kali, so kenalah gunakan sepenuhnya untuk buat benda-benda tak senonoh, seperti berjoget tengah jalan atau di traffic light, baring tengah jalan atau sewaktu dengannya. Teringin sangat nak joget lambak dekat tengah-tengah dataran merdeka sambil feeling noraniza idris. boleh?
  8. Tidak gentar kepada osteoporosis dan sukan aku memang tidak gemar kepada sukan-sukan, sebab aku tak enjoy duduk dekat stadium ke, tepi padang ke atau berlari tengah-tengah padang sebab aku tak rasa keseronokan berlari-lari tengah padang sambil menjerit-jerit kejantanan, lepas tu bila borak-borak dekat kedai mamak, "semalam dia goal, gila hebat, aku macam respect, tabik" sebab baik aku menjugil mata dekat meja sebelah sambil kepit tangan sambil nyanyi lagu seroja oleh kumpulan al-jawaher, berdakwah dengan kakak yang pakai legging leopard see through bertudung ala yunalis zarai.
  9. Marshmellow Honestly, aku rasa its rather fake to act all tough, sebab tiada siapa sekeras keluli atau karipap abang mat. Sejantan-jantan lelaki, bila tengok cerita Marley & me,  Grave of firefliesThe Green Mile, Hachi  atau The mist confirm akan menitiskan air mata. Aku memang raja, tapi bukan everytimelah, aku rasa to cry does not make you weaker than everyone else. So mulai esok silalah gantikan eyemoist and dengan minyak angin.
  10. Sanggup berkorban aku rasa akulah manusia yang sanggup berkorban, contohnya untuk sepasang sepatu Gucci, aku sanggup berkorban buah pinggang atau abang kandung atau anak buah. Matilah statement. :P
OK bye.

Share with your friends

Give us your opinion

Notification
Wondering what style of flower bouquets you'll choose for your big day?
Done