neraka - WEDDING FLOWERS
News Update
Loading...

neraka

Esok adalah hari paling besar dalam hidup aku. Bagi yang tak kenal aku, aku ditawarkan untuk program Sarjana Muda undang-undang, atas sikit dari degree yang aku graduate hari tu. Dengan degree yang baru ni, barulah aku boleh buat chambering lepas tu masuk court.

Berdebar kenapa? sebab aku kena pakai baju hitam putih setiap hari, bosannya. Kalau perempuan, untunglah boleh pakai baju kurung, kebaya, skirt, kemeja, everything under one roof, lelaki? hitam putihlah kau sampai mati, kalau kau pakai kebaya mahu kena panah petir, so kesimpulannya hidup akan menjadi kelam selama setahun.

One year, sartorialist style, I don't think it will be too bad. Aku pun bukannya kemas-kemas urban sangat, so suit for a year tak adalah menakutkan. Susah nak ikut trend suit ni, sebab the new urban style, its very body fitting and almost tersedak susu bila kancing butang.
imej dari thesartorialist

Aku suka yang selesa, tak membunuh, tapi ada gaya tersendiri. Sebenarnya teringin juga nak pakai yang body fitting ni, tapi disebabkan keadaan tubuh yag tidak mengizinkan, so kena postponed to a later date, bila badan haiyoh, ada bentuk.



nyum

Share with your friends

Give us your opinion

Notification
Wondering what style of flower bouquets you'll choose for your big day?
Done