vagina - WEDDING FLOWERS
News Update
Loading...

vagina

Hello gorgeous people.

Aku rasa macam dah bosan dengan ayat pembuka kata aku, "Alamak tak update lama sebab kuku kaki sumbing" tak pun "Alahai, rindu dengan kamu, like seriously like homaigod, like yeah, like homai." Sekarang ni hidup aku macam penuh gila dengan pelbagai aktiviti, macam melimpah-limpah ke ladang gandum. Rindu sangat dengan life tanpa kegemukan dan hujung minggu yang sibuk.

Tapi whateverlah, seronok juga, sebab kawan-kawan semua sekepala, so bila aku bosan bolehlah kami ronggeng kiah, karaoke tanpa segan silu lagu lagu evergreen seperti,
  1. Desy Ratnasari - Tenda Biru
  2. Anita Sarawak - Seksis
  3. Rabbani - Pergi tak kembali
  4. Maya- Diari biru & bunga-bunga matahari
  5. M Daud Kilau - Cik mek molek
  6. Elite - Tamparan wanita
  7. Aisyah - Antara cinta dan kasih
Jijik.

By the way, lama dah tak baca fashion magazine atau buka website-website fashion. Rindu gila. setiap hari menjugil mata dengan case law dan buku-buku satu tona yang hodoh dan menggelikan. Seriously publisher buku law kena peka terhadap kanak-kanak riang yang perlukan belaian design-design yang cantik bagi cover-cover buku.  

OK, walaupun ramai cakap aku selekeh pergi kelas sebab muka berminyak-minyak, haruslahkan duduk 8 pagi sampai 10 malam dekat office takkan muka kejung licin je kan, Aku tetap suka akan gaya-gaya fashion yang terbaru, walau secara fiziknya takkan muat segala-gala baju-baju ini dek perut yang semakin membusung dan muka yang semakin mengapam. 



OK, stim. Aku berdoa dengan kuat agar aku akan kembali kurus secepat mungkin, maybe esok.

Berdebar you alls, macam aku yang nak beranak. Mana vagina?

Share with your friends

Give us your opinion

Notification
Wondering what style of flower bouquets you'll choose for your big day?
Done