fashion disaster - WEDDING FLOWERS
News Update
Loading...

fashion disaster

Faham tak ada lapan juta kerja tertunggak, tapi dek rindukan tempat menulis, haruslah update blog yang tak seberapa ni. Minggu ni macam sangat tak stabil bagi aku, tahlah maybe masih lagi cuba nak sesuaikan diri. Tertekan sangat tertekan.

Soalan aku, bagaimana anda menyesuaikan diri? aku rasa banyak benda yang boleh digunakan, sebab ada orang cakap dengan aku, kadang-kadang cakap dengan objek legap macam, pintu lif, tong sampah warna biru depan kelas, pasu bunga plastik atau kawan-kawan kau yang pekak dek earphone gedang dengan bunyi lagu Sharifah Aini bertajuk yayadan dapat mengurangkan stress.

Aku? tahlah, seperti post sebelum ni, aku memang suka bercakap, bising, pencemaran bunyi, dan alam sekitar, sedih atau gembira. Maybe because I don't want to look vulnerable, fasal tulah aku sembunyikan segalanya dengan perangai annoying ala darjah empat aku. Bila dah tua-tua, aku rasa bila kau senyap, kau pull yourself together, everything becomes so clear.  Walaupun muka aku berminyak dan rongga-rongga kulit aku sebesar alam fana tapi aku macam couldn't careless. Kata orang,
"Be yourself, don't be anyone but yourself"
I'm am being myself, I just need time for myself.

By the way, cerita fasal defense mechanism, aku respect dengan sesetengah orang yang gigih membantu rakan sebaya mengurangkan stress dengan berpakaian ala francisca peter ke kelas. Gigih you alls, gigih, so haruslah dikupaskan bersama, untuk kesenangan abadi haruslah dikupas dengan sistematik tentang keunikan manusia.

  1. Over dressed datins and maktins I guess kalau misi kau setiap hari ke kelas untuk menaip dan menyiapkan lapan ratus sembilan puluh lapan perkara sekaligus, simple clothes would suffice, tapi bagi sesetengah manusia, you just need to wear the entire almari, sebab life sekarang dah tak ada, haruslah buka almari pilih lapan juta pakaian dan campakan kearah badan dengan gaya bebas, dan jangan lupa sarungkan sepatu paling tinggi yang dimiliki, bukan apa, kadang-kadang senaman kardiovaskular memanjat bukit dapat meningkatkan perpeluhan dalam badan.
 OK, tu je ada dalam otak sekarang, kepada rakan kepada fashion disaster, bangkitkanlah kawan mu dari tidurnya, seriously dia nampak macam khunsa. Bila nampak dia hari jumaat jam 12.30pm terus cakap,
"Sembahyang jumaat dekat mana?"


OK bye.

Share with your friends

Give us your opinion

Notification
Wondering what style of flower bouquets you'll choose for your big day?
Done