Busuk abang itu. - WEDDING FLOWERS
News Update
Loading...

Busuk abang itu.

I am to sit for a test that would decide my future in few hours, but I guess since you get so much pressure on daily basis, you start to careless, and pull some sihir keajaiban alam agar hidup kekal aman walau dilanda pelbagai tekanan yang boleh membawa kepada aktiviti meroyan.

Minggu ini sangatlah sibuk, tak pernah hidup dengan penuh chic seperti ini, dengan 5 test dan pelbagai cacian dan makian untuk minggu ini, I have never been any more calm. By the way, minggu ini penuh kesabaran juga,  Ahad habis berhimpun ala demonstrasi bersih dihadapan kelas, tetiba dengar Dr Bahasa Melayu cakap,
"ujian bahasa melayu ditunda kerana ketiadaan kelas oleh itu hari ini kalian tidak perlu menulis surat kiriman rasmi atau menjawab soalan-soalan yang boleh bawa tidur"
Bersurai, dalam perjalanan pulang di ajak rakan sebaya untuk melahu di Pavilion. OK sumpah seronok, dahlah hari tu aku sangat selekeh, so memang cantiklah. So bila sampai dekat sana, merewang dari satu kedai ke kedai yang lain.


Ermenegildo Zegna, Oh god, to die for, bila kami berjalan dekat luar kedai, ternampak sepasang pasangan melayu, sedang berdiri sambil membuat muka paling confused, oleh sebab itu, kami terpanggil untuk turut meraba-raba kasut-kasut yang berharga $2000 dengan mereka. Dengan penampakan kami, tidak semena-mena abang tu terus cakap dengan nada paling kuat,
"Berapa ribu kasut ni?"
"I tak kisah nak bayar dengan cheque or cash, I have money"
"Takkanlah pilot nak pakai kasut macam ni"
Rasa nak je jawab,

"Abang kaya gila sangat-sangat ni, zakat dah bayar belum? by the way abang dengan muka abang yang ehem tu, pakai kasut buatan dari syurga pun tak kemana, tak perlu nak pasang mode speaker masjid kot. Insaflah."

Bila pegang baju Givenchy ni, terus confused aku pokok atau burung. Bird of Paradise sangat.

Share with your friends

Give us your opinion

Notification
Wondering what style of flower bouquets you'll choose for your big day?
Done