Lisa + Yusri = aku yang gemuk. - WEDDING FLOWERS
News Update
Loading...

Lisa + Yusri = aku yang gemuk.

Aku masih geli tengok video Lisa Surihani dengan Yusri, bila Lisa Surihani cakap, "Apa itu cinta?" Kalau aku mesti muka merah padam, lepas tu jawab,
 "Cinta itu like seriously like homaigod like seriously C I N T A. tapikan, kalau Cinta itu size zero, badan skinny tanpa lelemak dan sepasang suit Thom Browne pun awesome juga."
I seriously don't believe in love, I don't know why maybe sebab tak pernah rasa in love, abang kandung aku cakap aku ni Aseks, so kira kalau aku nak anak aku buat pendebungaan lepas tu aku tiup-tiup sambil nyanyi lagu Amy Mastura, bintang berkelipan, lepas tu dengan magisnya ada anak.

Bukan masanya lagi kot, sebab kawan-kawan aku pun semua macam otak senteng macam aku, so kami tidak hidup untuk berkahwin, mungkin hidup untuk membesar dan tua dan duduk dekat kerusi malas sambil mengusap kucing bernama "Lilo" atau "comel" untuk unsur-unsur tradisional.

Apa-apa pun semoga perkahwinan anda berdua kekal sepanjang hayat, dan semoga cepat mendapat anak mata stim macam Yusri.

Ini kejadian malam semalam.


Lepas tu balik, depressed sebab makan macam ba alip ba bi. I tension you know, my lelemak ring at my perut tak pernah melimpah ruah dari seluar, now I can feel it. Esok pergi Sabah, makan macam lori sampah, lepas tu balik  jumpa Adibah Nor, minta jadi penari backup. 

xoxo

P/s : I wonder if vintage, princess like wedding means sambal tumis udang with paceri nenas. If so, Garden party would probably be terung sambal dengan ayam kunyit and desert semestinya kuih lompat tikam.  Air sirap selasih on the rock, atau virgin sirap bandung.

P/S : Rumors has it that Hedi Slimane is joining YSL dan Raf Simon akan ke mana tah? Cheras kot.

Share with your friends

Give us your opinion

Notification
Wondering what style of flower bouquets you'll choose for your big day?
Done