Ermenegildo Zegna Autumn Winter 2012 - WEDDING FLOWERS
News Update
Loading...

Ermenegildo Zegna Autumn Winter 2012

I know it is very cliche to say this, but I am not myself this couple of weeks. On lighter note, my hair has awesomely grown to the length that I am happy with. Thank god I did not follow my wrong intuition to shave my hair off, because if i have done that, probably I still be locking myself up in some dungeon hole.

Anyhow, fashion is not my first priority these days, tapi kerana rasa cinta yang mendalam keatas fesysen haruslah bergelut merata-rata mencari inspirasi. Selalu orang tanya, "Haruskah anda menghabiskan masa sejam dunia menekan-nekan butang di LookBook dan pelbagai variasi muka surat di laman sesawang bila masa itu boleh digunakan untuk perkara berfaedah lain, seperti makan dekat kedai ais krim cekik darah Tutti Frutti?"

sambil menyeru semangat alam, haruslah menjawab dengan sinis, "Kenapa guna air basuh berak, kenapa tak gunakan tisu?" "Iya rakan-rakan untuk kepuasan". 

Buat masa ini, I am quite obsessed with millitary blazer jacket with gold finishing, actually more of millitary items. Bila pakai terus rasa macam jantan sejati. I know some people would say that I am so lembap in perkembangan fesyen, I find it rather stupid to obediently  follow the trend, bukan boleh bawa ke syurga pun, lebih seronok kalau kita berpakaian mengikut citarasa sendiri. I trust my guts, so I would not waste my time to be defensive and terus bergaduh fasal kelembapan diri dengan trend fesyen.









I love the belt finishing di pinggang, I know all the gedangs and the peti ais would look ridiculous pakai macam tu, macam pakai barut konon-konon nak kempeskan perut.

From what I've read, koleksi ini di inspirasikan daripada penjajahan Zegna selama berdekat-dekat di China, oleh itu bagi menghayati sumbangan budaya China kepada Zegna, koleksi ini direka. Very military very brave very the Jantan.

OK, bila baca balik apa tulis, rasa nak tidur. Boringnya aku tulis. Ok rasa nak bersara, nak jadi GRO.

Share with your friends

Give us your opinion

Notification
Wondering what style of flower bouquets you'll choose for your big day?
Done