Hanya berspender harimau bintang, aku seksi tak? - WEDDING FLOWERS
News Update
Loading...

Hanya berspender harimau bintang, aku seksi tak?

Hello rascals.

I just got back from a wedding.

Tak tahulah, bila dah besar panjang, umur dah tua, *cough* 23 tahun hilang keseronokan nak bertandang, atau dalam bahasa Inggerisnya, crashing the wedding. Makin lama makin mengarut, paling mengarut sekali konsep doorgift yang entah apa apa. Kadang-kadang rasa mengarut menjinjit (betul ke pengunaan perkataan ni?), beg kertas sebesar gajah di alam alam fana dan hanya berisi tujuh ketul gula-gula dan potpourri yang tak boleh dikunyah. For me make it simple, none if that's even possible, sebab akhir nanti kau tong sampahkan juga bunga telur dan segala adik beradik dia.

Lagi satu, di zaman yang serba moden ini rasanya konsep wedding di rumah ni agak dah tidak sesuai, lebih-lebih lagi kalau rumah di kawasan hujung dunia. Perjalanan yang cukup jauh oleh para tetamu bagaikan ekspedisi  the chronicles of Narnia bertambah jauh dengan aksi jerit menjerit ditambah dengan the occasionally waving of middle finger to public at large apabila terlepas simpang atau jalan dihalang segerombolan lembu.

Kenapa aku benci sangat dengan wedding ni? *evil laugh*

Anyway, selamat kemas wardrobe, sumpah banyak baju hodoh. Bila selak-selak lepas tu terkejut, sebab tak percaya boleh beli baju serba hodoh macam tu. Why? ada satu baju tu warna maroon, kemeja garis-garis. Butakah mata ku? Jijik. Disebalik kejijikan itu, there are few clothes which I love, I'm in loved with pattern shirt.

Koleksi baju-baju kurang hodoh aku, miskin so baju selalunya curi dari abang, kakak, mama tapi bukan ayah sebab baju ayah semua besar-besar. Kalau pakai jadi macam kelambu.



Separuh dari koleksi aksesori aku, ni curi juga dari abang, gelang rotan abang punya. Bila dekat Medan suruh dia beli, cakap dengan dia "Jaja, belilah untuk kekasih, dia mesti suka," Bila touch down Malaysia, terus curik buat harta. Terima kasih abang kandung. Jam semua vintage, i like that Gucci vintage watch ala gelang warna emas. 

OK, now mesti orang gelakkan aku, sebab aku lambat lima belas tahun. I like Navajo print. Kalau yang tak tahu, Navajo ni adalah satu kaum dekat America kot, dipanggil Navajo tribe. BUKAN, mereka ni bukan saudara aku, atau ada bau-bau bacang. Corak-corak sangatlah awesome, cuma kalau salah pakai seseorang boleh nampak macam alas meja, langsir, kertas dinding atau sebarang objek yang mempunyai corak.


Baju ni beli dengan harga $5 dekat bundle Port Dickson. Pakai sekali je, sebab ada koyak dekat belakang badan. Sebenarnya bukan koyak pun, lubang je, tapi bila pergi kelas dulu, rakan sebaya dok tenyeh-tenyeh jari nak rasa kulit mulus aku, terus tak pakai. Tapi semalam berjaya jahit balik. Dah tutup aurat.

flip hair.

Share with your friends

Give us your opinion

Notification
Wondering what style of flower bouquets you'll choose for your big day?
Done